Deploy aplikacji TeamViewer przez Intune dla Androida

Post znajduje się w kategorii Intune

26 listopada 2018

W moim poprzednim wpisie przekazałem wam informację, że jest możliwość zintegrowania Intune oraz aplikacji TeamViewer, aby móc udzielać pomocy zdalnej naszym pracownikom.

Dziś natomiast chciałbym wam pokazać w jaki sposób możemy dodać aplikację TeamViewer QuickSupport, aby była dostępna poprzez portal Firmy – Intune do zainstalowania oraz w jaki sposób ją skonfigurować, aby móc ją użyć z naszą organizacją.

Dodawanie aplikacji, aby była dostępna na telefonie komórkowym opisywałem już w tym wpisie, ale zróbmy to jeszcze jeden raz na potrzeby tego wpisu.

Na początku potrzebujemy posiadać adres Google Play do aplikacji, którą chcemy dodać do Company Portal. Dla aplikacji TeamViewer Quick Support jest to adres: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teamviewer.quicksupport.market

Jeżeli już znamy ten adres, przechodzi do ustawień naszego Intune, następnie do zakładki Client apps Apps i dodajemy nową aplikację za pomocą przycisku Add

Ja ustawiłem całą konfigurację dla aplikacji Androida w sposób następujący:

Jeżeli już dodamy naszą aplikację należy ją przypisać do grupy:

Ja ustawiłem aplikację jako Required dla danej grupy użytkowników i po zaaktualizowaniu polity na Intune na moim urządzeniu pojawił mi się komunikat:

I jeżeli chodzi o wdrożenie dla Androida, to już wszystko. W kolejnym wpisie pokażę wam w jaki sposób dodać automatycznie pakiet dla Windows 10.


Poczytaj także o:

vol 2 | Azure AD, O365, zła kolejność… I frytki do tego!

26 listopada 2018 // Azure, Office 365

Przenosimy subskrypcję z jednego tenanta do drugiego

czytaj więcej

Amazon Echo Dot 2 - Skype Calls

26 listopada 2018 // Alexa

Dzwonimy na komórki za pomocą Skype używając naszej Alexy

czytaj więcej


A może komentarz?